Tram huren

Er zijn veel verschillende trams te huur bij RoMeO, waaronder het type gele trams die op Lijn 10 rijden. Onze trams kunnen overal in Rotterdam komen, zo lang er rails ligt.

Keurig op tijd houdt een historische tram van RoMeO halt op de Coolsingel, pal voor het Stadhuis. Familie en vrienden worden door de conducteur aan boord geholpen en als iedereen een plekje heeft vertrekt de tram, op weg naar de receptie, naar de kerk: u zegt het maar. In elk geval zal dit bijzondere ritje de bruiloftsgasten lang bijblijven. Het echtpaar kan nog jaren genieten van sfeervolle foto’s in het webalbum.

“Ik moet een gezelschap van A naar B vervoeren in hartje Rotterdam. Hoe doe ik dat?” U kunt natuurlijk een luxueuze touringcar inhuren, maar het kan ook net even anders. Een historische tram brengt uw gezelschap snel, comfortabel en veilig van symposium naar het diner, van de receptie naar het hotel, van de Beurs naar het station… kortom, vult u zelf maar in.

U ontvangt een grote groep zakenrelaties uit binnen- en buitenland. Trots laat u ze uw bedrijf zien. Maar de Maasstad mogen ze ook niet missen, vindt u. De Coolsingel, Blaak, de bruggen, het stadion: aan boord van een RoMeO-tram zien ze het allemaal aan zich voorbijtrekken. Desgewenst zorgen wij voor een gids die in geuren en kleuren vertelt over Rotterdam. Zelfs warme en koude dranken, versnaperingen of een hartige snack behoren tot de mogelijkheden.

St R Tegels detailpagina 1-3

De trams van RoMeO

Wij hebben verschillende trams beschikbaar voor verhuur. Bekijk hier welke bijzondere trams u kunt huren om uw gezelschap op unieke wijze door Rotterdam te vervoeren!

Huur een bijzondere tram

Bijzondere trams

Naast de vierassers en de Düwags zijn wij ook in het bezit van een aantal bijzondere historische trams, waarvan er soms nog maar één exemplaar van bestaat.

St R Tegels detailpagina 3-3

Verhuurtarieven

U heeft de tram voor anderhalf uur beschikbaar waarbij u zelf de vertrektijd alsmede op- en afstapplaats en de te rijden route kunt bepalen.

St R Tegels detailpagina 4-4

Waar rijden wij?

De trams van Lijn 10 kunnen overal in Rotterdam komen, zo lang er rails ligt. Benieuwd waar dat precies is? Kijk hier voor een kaartje.