St R Tegels 3 Binnenstad-2

Verhuurtarieven trams

De verhuurtarieven voor onze trams variëren van € 495,00 tot € 595,00 exclusief 6% BTW

• De vierasser uit 1931 met 22 zit- en 18 staanplaatsen kost € 495,00 voor anderhalf uur. Vervolguur (of deel daarvan): € 120,00. Het bijbehorend aanhangrijtuig met 34 zit- en 16 staanplaatsen kost € 295,00 voor anderhalf uur. Vervolguur (of deel daarvan): € 120,00.
  • De dubbelgelede tram (Düwag) uit 1965 met 55 zit- en 45 staanplaatsen kost € 545,00. Vervolguur (of deel daarvan): € 135,00.
  • De restauranttram met 36 zitplaatsen in coupé-opstelling kost € 595,00 voor anderhalf uur. Vervolguur (of deel daarvan): € 160,00.

U heeft de tram voor anderhalf uur beschikbaar waarbij u zelf de vertrektijd alsmede op- en afstapplaats en de te rijden route kunt bepalen. Voor ritten die beginnen of eindigen in de Beverwaard, Carnisselande, Charlois, Schiedam of Vlaardingen geldt een toeslag van € 100,00. Alle genoemde verhuurtarieven zijn exclusief 6% BTW.

Bent u enthousiast geworden en wilt u zelf ook een tram huren? Neem dan contact met ons op. U kunt dagelijks na 10.00 uur bellen naar 06-53513630 voor meer informatie. Natuurlijk kunt u ook online contact met ons opnemen.

Let op dat het soms niet mogelijk is om een bepaalde speciale tram te huren ivm onderhoud van het materiaal.

Annulering
Bij annulering van een gereserveerde rit worden kosten in rekening gebracht. Binnen 7 dagen voor de dag van uitvoering van de gereserveerde rit wordt 10% van de ritprijs in rekening gebracht. Bij annulering op de dag van uitvoering van een gereserveerde rit wordt de volledige ritprijs in rekening gebracht.